söndag 16 februari 2014

Vårstädning

Jag har vårstädat lite här... I listen ovanför finns flikar, och där har jag tagit bort de som inte alls är aktuella längre. En flik har kommit till, och den heter Elwas kreativa. Det fanns en blogg med samma namn, men den är också bortstädad nu! Läs varför under fliken...

Vårstädning håller jag på med hemma också, och tar ett rum i taget. Sovrummet är klart! Bara fönster och byte av gardiner kvar, och det blir ju när det är varmare ute. Snart klar med gästrummet också. Jag går igenom garderober, skåp och lådor, rensar ut och sorterar. Och njuter av hur fint det blir! Varje år i januari börjar jag känna att städivern kommer, och det är lika bra att köra igång innan den går över... I år kom den först i februari, så nu skyndar jag mig!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar