måndag 31 oktober 2011

Med metalltejp

I går på scrapträffen visade C hur man använde metalltejp. Vi talade om att det kanske gick lika bra med Biltemas, och nu har jag provat! Visst gick det finemang! Kanske är Tim H:s tejp smidigare att skrynkla till, men det var inte särskilt svårt med denna tejp heller. Jag färgade in de utstansade blommorna med Red Pepper alcoink, och lite Copper. Sedan duttade jag på med svart StazOn, eftersom jag inte har någon svart ink. För att mjuka upp blomman la jag en tygblomma mellan den stora och den lilla metallblomman, och satte en stor svart brad i mitten. Klart! Nöjd! Betydligt billigare blir det - bara 39:90 för denna tejp. Hela 25 meter...
Direktlänk till Biltema



Klicka för större bild!

1 kommentar:

  1. Tack för kommentaren! Kul att du gillade Flow. Jag få nog ta och skaffa mig den. :-)

    SvaraRadera