söndag 2 januari 2011

Gott nytt år!

2011. Tvåtusenelva. Tjugohundraelva. Bäst att öva! För man brukar ju skriva fel några gånger i januari!
Skaparåret 2010 var gott, och jag hoppas på ett lika gott flöde av inspiration och skapartillfällen i år. Jag har under året slutat uppdatera galleriet lika ofta, nu ska jag lägga ut alla julkort jag gjorde under 2010 i galleriet - det blev ca 100 st! Och nej, jag skickade inte alla själv... Hade turen att de efterfrågades!
Jag blev i stället mer aktiv här i verkstadsbloggen under 2010. Det känns bekvämare och blir av! Så här fortsätter jag, i samma takt som förut...
Nytt för i år är att jag gått med i utmaningen 365 foton, och la därför upp en ny blogg för det.
Elwas 365 foton
Välkomna dit också!

Ännu ett julkort innan det är dags att vända blad (kungligt citat) och skapa annat!

2 kommentarer:

  1. Du är en inspirationskälla och det låter bra att du tänker fortsätta med ditt skapande!

    SvaraRadera
  2. Hej!
    Tack,för de fina orden om mig.Du är bara för snäll.Beundrat dina tags och denna är fantastisk.

    SvaraRadera